domingo, 29 de julio de 2012

Canastilla amb elefants - Canastilla con elefantes

Una cosina del meu marit està embarassada del seu primer fill així que vaig preparat un detallet per a ella, una tovallola i un pitet. No tenia molta informació, només que era un nen pel que vaig optar pels colors tradicionals, és a dir, blau. Em va encantar el resultat i a ella també. Li vaig donar el regal el cap de setmana passat a la festa d'aniversari de la meva filla i es va posar contentíssima.


Una prima de mi marido está embarazada de su primer hijo así que  preparé un detallito para ella, una toalla y un babero. No tenía mucha información, sólo que era un niño por lo que opté por los colores tradicionales, es decir, azul. Me encantó el resultado y a ella también. Le di el regalo el pasado fin de semana, en la fiesta de cumpleaños de mi niña y se fue contentísima.


La tovallola - La toalla



El pitet - El babero



LLesta per entregar - Lista para entregar




No hay comentarios:

Publicar un comentario