jueves, 2 de agosto de 2012

Canastilla marinera

Uns amics nostres estan esperant al seu segon fill, Xisco,  així que els hi he preparat uns regals, un cobertor per al bressol i una funda per a la cartilla sanitària amb un apartat per a cada nen. Per al seu primer fill, Tomeu els hi vaig preparar un pastís de bolquers amb una tovallola i un pitet brodat, però aquesta vegada vaig escollir el patchwork. Però com no tenia experiència i volia fer-ho bé em vaig apuntar a classe així que el cobertor va ser el meu primer treball de patchwork malgrat no ser la primera entrada del blog. El resultat m'encanta i això que no vaig trobar els patrons a cap revista ni llibre, vaig estar improvisant tota l'estona, trobant dibuixos a Internet i llibres i adaptant-los al que jo volia. Ha estat molt divertit fer aquest treball i espero que a ells els agradi ja que el tema mariner ho he escollit pel seu pare al que li agrada sortir en la seva barca a navegar.

Unos amigos nuestros están esperando a su segundo hijo, Xisco,  así que les he preparado unos regalos, una colcha para la cuna y una funda para la cartilla sanitaria con un apartado para cada niño. Para su primer hijo, Tomeu les preparé una tarta de pañales con una toalla y un babero bordado, pero esta vez escogí el patchwork. Pero como no tenía experiencia y quería hacerlo bien me apunté a clase así que la colcha fue mi primer trabajo de patchwork a pesar de no ser la primera entrada del blog. El resultado me encanta y eso que no encontré los patrones en ninguna revista ni libro, estuve improvisando todo el rato, encontrando dibujos en Internet y libros y adaptándolos a lo que yo quería. Ha sido muy divertido hacer este trabajo y espero que a ellos les guste ya que el tema marinero lo he escogido por su padre al que le gusta salir en su barca a navegar.

El cobertor - La colcha


La funda per a la cartilla sanitària - La funda para la cartilla sanitaria




No hay comentarios:

Publicar un comentario