jueves, 26 de julio de 2012

Peixets - Pececitos

Avui és Santa Aina i com la meva fillola es diu Aina toca regal. Fa un temps els seus pares em van demanar una funda per a la seva cartilla sanitària i jo he afegit una tovallola personalitzada.


Per la funda m'he inspirat en un aquari que té el seu pare i he volgut donar-li l'aspecte d'una peixera amb dos peixets somrients.




Hoy es Santa Ana y como mi ahijada se llama Aina toca regalo. Hace un tiempo sus padres me pidieron una funda para su cartilla sanitaria y yo he añadido una toalla personalizada.

Para la funda me he inspirado en un acuario que tiene su padre y he querido darle el aspecto de una pecera con dos pececitos sonrientes.





Aquí teniu l'interior, amb un apartat per a la nena i un altre per al seu germà Lluc


Aquí tenéis el interior, con un apartado para la niña y otro para su hermano Lluc


I aquí la tovallola


Y aquí la toalla



M'encanta com ha quedat


Me encanta como ha quedado












No hay comentarios:

Publicar un comentario